Subject: E-toetus keskkond
From: "Lembit Talli | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 13:19:30 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Olen Viru-Nigula vallavalitsuse osakonna juht. Oman vallavanemalt volitust
(vt manus) tegutsemaks meie valla kõikide taotlustega või rahastamise
otsused saanud projektidega. Võrdluseks märgin, et nt ehitisregistris ja
riigihangete registris on minul võimalus vahetult ja kohe näha, millised
toimingud/menetlused toimuvad nendes keskkondades.

Miks on nii, et e-toetus keskkonnas on minu „Töölaual“ pigem hoopis teiste
ja ammu olematute ametiasutuste 10 aastat vanad taotlused aga oma osakonna
arendusspetsialisti poolt koostatavat taotlust kahjuks mina täna ei näe.

Kas võiks süsteem toimida nii (analoogselt teistele süsteemidele), et
minule kui valdkonna juhile ja volitatud isikule oleksid kõik meie
projektid/taotlused nähtavad automaatselt?

Täna on näiteks probleemiks see, et arendusspetsialist, kes on sisestamas
taotlust kombineeritud sadevee süsteemide kohta on puhkusel. Mina ei tea
kahjuks, kes on projekti koordinaator RTK poolt ega ole minul võimalust ka
taotlust näha või sellega edasi tegeleda.

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Lembit Talli | majandus- ja arendusosakonna juht

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 322 9632 | +372 5305 9960

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.